Najlepsze na rynku systemy oczyszczania, filtracji i uzdatniania wody

Regulaminy sklepu



logoAquaSystem(1).png

water_PNG50185.png


§ 1 Rozdział 1. Postanowienia ogólne, kontakt z właścicielem sklepu.
1.1 Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego FiltryŻycia, działającego pod adresem www https://filtryzycia.pl 
1.2 Właścicielem Sklepu jest Kamil Kamiński, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Produkcyjno  Usługowo Handlowe  Kamil Kamiński, z siedzibą pod adresem: ul. Kościuszki 18/22 wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji   o Działalności Gospodarczej, NIP: 657-250-02-73, REGON:  260035630 (dalej „Sprzedawca”).
1.3 Dane kontaktowe Sprzedawcy są następujące:
a) adres do kontaktu / adres korespondencyjny: ul. Kościuszki 18/22, 25-310 Kielce
b) adres e-mail: biuro@filtryzycia.pl
c) numer telefonu: +48 797 - 660 - 567 (godziny obsługi telefonicznej klientów – w zakładce Kontakt).
1.4 Punkt kontaktowy do komunikacji z organami państw członkowskich UE, Komisją Europejską, Radą Usług Cyfrowych: biuro@filtryzycia.pl Komunikacja może być prowadzona w języku polskim i angielskim.

§ 2 Rozdział 2. Definicje.

2.1 DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
2.2 FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
2.3 FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
2.4 KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
2.5 KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.)
2.6 KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
2.7 NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
2.8 PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
2.9 REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
2.10 SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.filtryzycia.pl
2.11 SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – P.P.H.U. Kamil Kamiński, z siedzibą pod adresem: ul. Kościuszki 18/22 wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 657-250-02-73, REGON: 260035630 (dalej „Sprzedawca”).
2.12 UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
2.13 USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
2.14 USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
2.15 USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)
2.16 ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

§ 3 Rozdział 3. Wymagania techniczne.
3.1 W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie:
a) komputera lub innego urządzenia z przeglądarką internetową;
b) dostępu do sieci Internet;
c) aktywnego adresu e-mail.

§ 4 Rozdział 4. Dane osobowe.

4.1 Administratorem danych osobowych klientów Sklepu jest Sprzedawca.
4.2 Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów, jak i innych osób korzystających ze strony internetowej Sklepu można przeczytać w Polityce prywatności.
§ 5 Rozdział 5. Zawarcie umowy sprzedaży, konto Klienta.
5.1 Sklep umożliwia zakup towarów (dalej „Towary”),, uwidocznionych na stronie internetowej Sklepu, w dwóch trybach:
a) bez rejestracji;
b) z założeniem konta użytkownika w Sklepie.
W obu przypadkach w celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru Towarów w Sklepie, odpowiednim przyciskiem dodać je do „Koszyka” i kontynuować procedurę składania zamówienia poprzez wybór odpowiednich opcji (sposób dostawy i płatności).
5.2 Informacje o produktach w Sklepie, tj. opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.
5.3 Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu zamówienia wszystkich wymaganych danych koniecznych do wykonania umowy i ewentualnie (na życzenie klienta) także danych do wygenerowania faktury VAT.
5.4 Jeśli Klient zdecyduje się założyć konto w Sklepie (dalej „Konto”), rejestracja jest jednorazowa, a adres poczty e-mail oraz wybrane przez Klienta hasło są podstawą do późniejszego logowania. Szczegóły udostępniania przez Sprzedawcę usługi cyfrowej prowadzenia Konta dostępne są poniżej w Regulaminie Konta. Po zalogowaniu do Konta, klient posiada dostęp do historii swoich zamówień, a przy kolejnych zamówieniach nie musi ponownie wypełniać formularza zamówienia swoimi danymi osobowymi.
5.5 Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z posiadania konta. W tym celu należy wysłać swoją rezygnację na adres e-mail: biuro@filtryzycia.pl
5.6 Zatwierdzenie przez Klienta zamówienia przyciskiem „Kupuję i płacę” (lub innego o tożsamym brzmieniu) oznacza:
a) złożenie Sprzedawcy oferty zakupu Towarów zgodnie z opcjami wybranymi w zamówieniu oraz zgodnie z Regulaminem,
b) akceptację obowiązku dokonania zapłaty ceny Towarów oraz kosztów ich dostawy.
5.7 Do zawarcia umowy sprzedaży (dalej „Umowa”) dochodzi z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę do realizacji (przyjęcie oferty Klienta), o czym Sprzedawca informuje poprzez wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
5.8 W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Towaru (w całości bądź w części), Sprzedawca poinformuje o tym Klienta - nie dochodzi wówczas do zawarcia Umowy. Sprzedawca poinformuje klienta jednocześnie o istniejących możliwościach innego sposobu realizacji zamówienia, np. częściowej realizacji zamówienia lub oczekiwania na uzupełnienie przez Sprzedawcę stanów magazynowych. Jeżeli zamówienie zostało wcześniej opłacone przez Klienta, a nie jest możliwe do realizacji, Sprzedawca niezwłocznie zwraca klientowi dokonane płatności (stosownie do zakresu anulowania zamówienia).
5.9 Sprzedawca przekazuje klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia Towaru
5.10 Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w jego dostawie powstałe w wyniku podania przez Klienta niepełnego / błędnego adresu dostawy lub braku podania innych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
5.11 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności. W takim przypadku Sprzedawca (jeśli to możliwe) podejmie próbę kontaktu z Klientem, celem weryfikacji prawdziwości podanych danych.

§ 6 Rozdział 6. Ceny i metody płatności.
6.1 Ceny Towarów podawane są w walucie złoty polski (PLN) oraz w kwotach: netto tj. bez podatku VAT oraz brutto, tj. wraz z podatkiem VAT.
6.2 Koszt dostawy Towarów podawany jest osobno w koszyku Sklepu, w zależności od sposobu dostawy wybranego przez Klienta.
6.3 Dostępne metody płatności prezentowane są Klientowi na etapie składania zamówienia (w koszyku).
6.4 Sklep oferuje następujące metody płatności:
a) wpłata na konto bankowe Sprzedawcy tradycyjnym przelewem bankowym
b) szybki przelew elektroniczny / BLIK / płatność tzw. wirtualnym portfelem - za pośrednictwem platformy płatniczej: Autopay
c) płatność kartą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic
d) za pobraniem (przesyłka pobraniowa)
e) płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym w punkcie stacjonarnym Sklepu
f) płatność odroczona / ratalna – za pośrednictwem operatora wskazanego na etapie składania zamówienia
6.5 Jeżeli Klient wybrał płatność zwykłym przelewem bankowym, zapłata za zamówienie powinna nastąpić w terminie 2 dni od jego złożenia. W braku zapłaty w w/w terminie, Umowę uważa się za niezawartą. Zdanie poprzednie nie dotyczy sytuacji, gdy Sprzedawca oferuje klientom płatność odroczoną/płatność w ratach za pośrednictwem zewnętrznego partnera.
6.6 W przypadku wyboru płatności poprzez szybkie przelewy on-line Autopay, podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami i kartami płatniczymi jest Autopay S.A.

§ 7 Rozdział 7. Dostawa towarów.
7.1 Dostawa Towarów odbywa się wedle wyboru Klienta:
a) za pośrednictwem firmy kurierskiej
b) do automatów paczkowych (paczkomatów) 
c) za pośrednictwem ORLEN paczki
d) odbiór osobisty
7.2 Klient może również dokonać odbioru zamówienia osobiście w siedzibie firmy Sprzedawcy.
7.3 Za wyjątkiem Towarów odbieranych przez Klienta osobiście, zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą nadania przesyłki do Klienta (powierzenia przesyłki przewoźnikowi trudniącemu się przewozem). Dokładny rzeczywisty termin doręczenia przesyłki określa przewoźnik.
7.4 Towary wysyłane są przez Sprzedawcę w terminie do 2 dni roboczych, chyba, że w opisie produktu podczas składania zamówienia przez Klienta podano wyraźnie inny termin. Szczegółowe terminy realizacji podane są na stronie Sklepu w zakładce „Czas realizacji zamówienia”.
7.5 Sprzedawca standardowo obsługuje zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 

§ 8 Rozdział 8. Odstąpienie od umowy.
8.1 Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawach konsumenta (dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”) posiada ustawowe prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania, bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa poniżej.
8.2 Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał w w/w terminie, oświadczenie:
a) w formie elektronicznej na adres: biuro@filtryzycia.pl lub
b) w formie pisemnej na adres: AQUA SYSTEM ul. Kościuszki 18/22, 25-310 Kielce. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone według wzoru - Pobierz wzór formularza. Użycie wzoru nie jest obowiązkowe. Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi w formie e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
8.4 Następnie w terminie kolejnych 14 dni klient powinien na własny koszt odesłać zwracane Towary na adres pocztowy: AQUA SYSTEM  ul. Kościuszki 18/22, 25-310 Kielce. 
8.5 Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, dokona na rzecz Klienta zwrotu:
a) ceny Towaru;
b) kosztów pierwotnej przesyłki Towaru do Klienta według najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia rzeczy, oferowanego w Sklepie.
8.6 Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu, gdy otrzyma Towar z powrotem, albo co najmniej Klient dostarczy Sprzedawcy dowód odesłania rzeczy.
8.7 Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
8.8 Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Towaru, jeżeli przed złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy używał Towaru w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

§ 9 Rozdział 9. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru. 
9.1 Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Umów o dostarczenie Towarów:
a) nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta / Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (towary personalizowane);
b) ulegających szybkiemu zepsuciu lub o krótkim terminie przydatności do użycia (towary szybko psujące się);
c) dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie to zostało otwarte przez klienta, a towaru po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych (towary zapakowane ze względów higienicznych);
d) nagrań dźwiękowych, wizualnych albo programów komputerowych, dostarczanych na nośniku materialnym (np. płyta CD) w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
e) które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami (np. materiały budowlane, jeśli zostały użyte);
f) dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę (prasa papierowa);
g) których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
h) napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli.
9.2 Zwroty towarów używanych i zmniejszenie wartości:
a) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta).
b) W przypadku zwrotu urządzeń lub akcesoriów, które noszą ślady używania, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o udokumentowane koszty przywrócenia towaru do stanu umożliwiającego dalszą sprzedaż, w szczególności koszty:
• wymiany wkładów filtrujących, membran i innych elementów mających kontakt z wodą,
• osuszania urządzeń,
• czyszczenia i przywracania higienicznego stanu produktu.
• wysokość potrącenia ustalana jest indywidualnie i odpowiada rzeczywistemu zmniejszeniu wartości towaru.

§ 10 Rozdział 10. Reklamacje.
10.1 Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi Towary zgodne z Umową.
10.2 Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność Towarów zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
10.3 Reklamacje mogą być składane:
a) w formie elektronicznej na adres: biuro@aquasystem.pl
b) lub w formie pisemnej na adres: AQUA SYSTEM ul. Kościuszki 18/22, 25-310 Kielce
10.4 Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie lub poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni  od otrzymania reklamacji.
10.5 W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument i Przedsiębiorca Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed sądem powszechnym) skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
10.6 W powyższym celu można:
a) zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
b) skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów,
c) zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
10.7 Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/.

§ 11 Rozdział 11. Opinie o produktach.
11.1 W Sklepie istnieje możliwość dodania przez klienta opinii o produkcie (dalej „Opinie”).
11.2 Funkcjonalność ta jest dostępna tylko jeżeli klient korzysta z zewnętrznego programu badania satysfakcji klienta / opinii klienta.
11.3 Opinie dodawane przez klienta powinny być legalne w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA) oraz zgodne z dobrymi obyczajami, co oznacza, że nie można zamieszczać Opinii:
a) o charakterze bezprawnym;
b) sprzecznych z dobrymi obyczajami, a w szczególności: zawierających treści obraźliwe, pornograficzne, obrażające uczucia religijne, wzywające do nienawiści rasowej, etnicznej, wyznaniowej;
c) naruszających praw innych osób, w tym w szczególności majątkowych i osobistych praw autorskich oraz prawa do prywatności;
d) zawierających treści lub elementy graficzne o charakterze komercyjnym, reklamowym, dotyczące produktów innych niż oferowane w Sklepie.
11.4 Sprzedawca i/lub dostawca zewnętrznego programu do badania satysfakcji klienta / opinii klienta może moderować Opinie, co oznacza, że  Opinie niezgodne z Regulaminem nie będą opublikowane lub mogą być usunięte.
11.5 W przypadku zablokowania lub usunięcia Opinii, Sprzedawca poinformuje o tym klienta, podając uzasadnienie. W takim przypadku Klient może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w Rozdziale 10. punkt 6 Regulaminu.
11.6 Odwołania od decyzji dotyczących Opinii (dalej “Odwołanie”) mogą być składane:
a) w formie elektronicznej na adres: biuro@aquasystem.pl
b) lub w formie pisemnej na adres: AQUA SYSTEM ul. Kościuszki 18/22, 25-310 Kielce

UWAGA!
Sprzedawca w formie elektronicznej niezwłocznie potwierdzi otrzymanie Odwołania (jeżeli osoba skladająca Odwołanie udostępniła Sprzedawcy adres e-mail). Sprzedawca rozpatrzy Odwołanie w takiej formie, w jakiej zostało ono złożone (pisemnie lub poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania Odwołania.

11.7 Każda osoba odwiedzająca Sklep ma możliwość złożenia Sprzedawcy zawiadomienia (dalej “Zawiadomienie”), jeśli uważa, że w Sklepie w ramach Opinii zamieszczono nielegalną treść nielegalną w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA) lub sprzeczną z Regulaminem. Zawiadomienia powinny być składane w formie elektronicznej na adres: biuro@aquasystem.pl
11.8 Sprzedawca w formie elektronicznej niezwłocznie potwierdzi otrzymanie Zawiadomienia. Sprzedawca rozpatrzy Zawiadomienie w terminie 14 dni od jego otrzymania, podając uzasadnienie. Od decyzji Sprzedawcy rozpatrującej Zawiadomienie osoba, która je złożyła, może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w Rozdziale 10. punkt 6 Regulaminu.
11.9 W przypadku niezadowolenia ze sposobu rozstrzygnięcia przez Sprzedawcę Odwołania, osoba składająca Odwołanie ma możliwość skorzystać z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, o których mowa w akcie o usługach cyfrowych (DSA).
11.10 Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Opinie zamieszczane w Sklepie przez Klientów, pod warunkiem, że:
a) nie posiada wiedzy o tym, iż Opinia jest nielegalną treścią;
b) niezwłocznie podejmuje odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnych treści, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość, w szczególności Sprzedawca niezwłocznie rozpatruje Zawiadomienia.
§ 12 Rozdział 12. Postanowienia końcowe.

12.1 Do Umów zawieranych w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.
12.2 Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień konsumenta (i Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego) wynikających z przepisów prawa.
12.3 Sprzedawca może dokonywać zmian Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiany takie mają zastosowanie do zamówień złożonych po opublikowaniu nowej wersji Regulaminu, a w przypadku (i) wcześniej zawartych Umów o świadczenie usługi cyfrowej lub usługi elektronicznej, a także w przypadku (ii) klientów posiadających Konto w sklepie - klient będzie powiadomiony o zmianie Regulaminu i możliwości nie zaakceptowania nowej treści.
12.4 Regulamin obowiązuje od dnia 01-09-2025 roku.


REGULAMIN KONTA W SKLEPIE www.filtryzycia.pl

§ 1 Rozdział 1. Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą. 
1.1 Niniejszy regulamin konta („Regulamin Konta”) określa zasady i warunki korzystania z konta Klienta („Konto”) w sklepie internetowym www.filtryzycia.pl („Sklep”).
1.2 Niniejszy Regulamin Konta stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Konta jest usługą dodatkową i poboczną w stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu Towarów. Usługa prowadzenia Konta jest nieodpłatna.
1.3 Regulamin Konta stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie Konta, do usługi tej stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.
1.4 Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Konta są takie same jak w przypadku Sklepu:
a) adres do kontaktu / adres korespondencyjny: AQUA SYSTEM ul. Kościuszki 18/22, 25-310 Kielce
b) adres e-mail: biuro@filtryzycia.pl
c) numer telefonu: +48 797 - 660 - 567 (godziny obsługi telefonicznej klientów – w zakładce Kontakt).
§ 2 Rozdział 2. Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Konta.
2.1 Wymagania techniczne dla korzystania z usługi Konta są takie same, jak dla korzystania ze Sklepu i wskazane zostały w Rozdziale 2. punkt 1 Regulaminu Sklepu.
2.2 Korzystając z Konta klient Sklepu ma możliwość:
a) zapisać i przechowywać na Koncie swoje dane osobowe (w tym adres dostawy), co umożliwia dokonywanie kolejnych zakupów w Sklepie bez konieczności ponownego uzupełniania formularza adresowego,
b) wglądu w historię swoich zamówień,
c) wglądu w status realizacji zamówienia.
§ 3 Rozdział 3. Umowa o świadczenie usługi Konta, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Konta.
3.1 Założenie Konta przez klienta jest jednoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi elektronicznej na czas nieokreślony. Klient może w każdej chwili zrezygnować z posiadania Konta bez podawania przyczyny. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą elektronicznie na adres: biuro@aquasystem.pl. Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta w terminie 14 dni od jej zawarcia.
§ 4 Rozdział 4. Reklamacje.
4.1 Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność usługi Konta z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
4.2 Reklamacje dotyczące usługi Konta mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą przewidzianą w Rozdziale 9. punkt 3-5 Regulaminu Sklepu.
4.3 W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje też możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w Rozdziale 9. punkt 6-7 Regulaminu Sklepu.
§ 5 Rozdział 5. Dane osobowe.
5.1 Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele prowadzenia Konta, znajdują się w Polityce prywatności.
§ 6 Rozdział 6. Zmiany Regulaminu Konta.
6.1. Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Konta na zasadach wskazanych w Rozdziale 11 punkt 3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli klient nie akceptuje nowego brzmienia Regulaminu Konta, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta (kontaktując się w tym celu ze Sprzedawcą elektronicznie) z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.

REGULAMIN NEWSLETTER’A W SKLEPIE www.filtryzycia.pl

§ 1 Rozdział 1. Postanowienia ogólne, kontakt ze sprzedawcą. 
1.1 Niniejszy regulamin newslettera („Regulamin Newslettera”) określa zasady i warunki świadczenia przez Sprzedawcę („Sprzedawca”) – właściciela sklepu internetowego www.filtryzycia.pl („Sklep”) – usługi tzw. newslettera.
1.2 Newsletter to cykliczne wiadomości elektroniczne przesyłane przez Sprzedawcę na adres e- mail osoby, która wyraziła stosowną zgodę marketingową („Subskrybent”). Wiadomości te zawierają w szczególności informacje handlowe dotyczące Sklepu i Sprzedawcy. Wiadomości te mogą również zawierać inne treści, związane z działalnością Sprzedawcy, z branżą Sklepu, ewentualnie treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy mogą być ciekawe i przydatne dla klientów lub potencjalnych klientów Sklepu („Newsletter”).
1.3 Niniejszy Regulamin Newslettera stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Newslettera jest usługą dodatkową i poboczną w stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania Klientom zakupu Towarów. Usługa Newslettera jest nieodpłatna.
1.4 Regulamin Newslettera stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie Newslettera, do usługi tej stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.
5. Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Newslettera są takie same jak w przypadku Sklepu:
a) adres do kontaktu / adres korespondencyjny: AQUA SYSTEM ul. Kościuszki 18/22, 25-310 Kielce
b) adres e-mail: biuro@filtryzycia.pl
c) numer telefonu: +48 797 - 660 - 567 (godziny obsługi telefonicznej klientów – w zakładce Kontakt).
§ 2 Rozdział 2. Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi newsletter’a. 
2.1 W celu korzystania z usługi Newslettera niezbędne jest posiadanie:
a) komputera lub innego urządzenia z oprogramowaniem, które umożliwia odbiór wiadomości e-mail,
b) aktywnego adresu e-mail,
c) dostępu do sieci Internet.
2.2 Korzystając z Newslettera Subskrybent ma możliwość otrzymywać od Sprzedawcy wiadomości e-mail zawierające m.in.:
a) informacje o nowościach i promocjach w Sklepie,
b) kody rabatowe i/lub informacje o innych specjalnych korzyściach dla subskrybentów Newslettera,
c) inne treści, związane z działalnością Sklepu i Sprzedawcy, branży Sklepu, ewentualnie treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy mogą być ciekawe i przydatne dla klientów lub potencjalnych klientów Sklepu.
2.3 Sprzedawca nie gwarantuje, ani nie deklaruje określonej częstotliwości wysyłania Newslettera. O czasie wysyłki, a także o treści informacji handlowych zawartych w Newsletterze decyduje Sprzedawca.
§ 3 Rozdział 3. Umowa o świadczenie usługi newsletter’a, odstąpienie od umowy, rezygnacja. 
3.1 Zawarcie umowy o usługę Newslettera może nastąpić:
a) gdy osoba odwiedzająca Sklep wypełni stosowny formularz na stronie Sklepu, podając swój adres e-mail, na który chce otrzymywać informacje handlowe,
b) podczas składania zamówienia w Sklepie – gdy klient w koszyku Sklepu wyrazi zgodę na otrzymywanie informacji handlowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka wyboru (tzw. checkbox).
3.2 Sprzedawca może - jako zachęta do subskrypcji Newslettera - proponować potencjalnym Subskrybentom bonus (prezent, tzw. lead magnet) w postaci kodu zniżkowego, treści cyfrowej (np. darmowy e-book) lub innej korzyści dla subskrybenta, związanej z działalnością sklepu (np. jednorazowa darmowa dostawa Towarów) („Bonus”). Informacja o Bonusie przyznawanym w zwiądostępnośćzku z subskrypcją Newslettera znajduje się wówczas na stronie Sklepu.
3.3 Bonus dostarczany jest Subskrybentowi na adres e-mail podany przy subskrypcji, niezwłocznie po zawarciu umowy o usługę Newslettera. Udostępnienie Bonusu następuje w odpowiedniej formie cyfrowej (np. link umożliwiający pobranie e-booka, kod zniżkowy, kod do wpisania w odpowiednim polu koszyka Sklepu w celu otrzymania darmowej dostawy).
3.4 Umowa o świadczenie usługi elektronicznej Newslettera zawierana jest na czas nieokreślony. Subskrybent może w każdej chwili zrezygnować z Newslettera bez podawania przyczyny. W tym celu należy:
a) kliknąć w stosowny link zawarty w każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera lub
b) skontaktować się ze Sprzedawcą elektronicznie.
3.5 Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi Newslettera w terminie 14 dni od jej zawarcia.
3.6 Sprzedawca może w każdej chwili zaprzestać świadczenia usługi Newslettera, o czym wszyscy Subskrybenci zostaną powiadomieni.
3.7 W przypadku, gdy Subskrybent nie otwiera wiadomości przesyłanych przez Sprzedawcę w ramach Newslettera przez dłużej niż 90 miesięcy Sprzedawca (za dodatkowym uprzedzeniem) zaprzestaje świadczenia na rzecz tego Subskrybenta usługi Newslettera.
§ 4 Rozdział 4.     Reklamacje. 
4.1 Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność usługi Newslettera z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
4.2. Reklamacje dotyczące usługi Newslettera mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą przewidzianą w Rozdziale 10. punkt 3-5 Regulaminu Sklepu.
4.3 W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje też możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w Rozdziale 10. punkt 6-7 Regulaminu Sklepu.
§ 5 Rozdział 5.     Dane osobowe. 
5.1 Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele świadczenia usługi Newslettera, znajdują się w Polityce prywatności.
§ 6 Rozdział 6.     Zmiany regulaminu newslettera. 
6.1 Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Newslettera na zasadach wskazanych w Rozdziale 11 punkt 3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli Subskrybent nie akceptuje nowego brzmienia Regulaminu Newslettera, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Newslettera z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia (kontaktując się w tym celu ze Sprzedawcą elektronicznie) lub ze skutkiem natychmiastowym (w sposób wskazany w Rozdziale 3 punkt 3. Regulaminu Newslettera).

regulamin_sklepu_small.jpg