Zwroty i reklamacje

filtryzycia.pl - Warunki zwrotów

Drogi Kliencie,

Na tej stronie znajdziesz niezbędne informacje dotyczące zwrotów, kiedy zwrot nie przysługuje czy terminach.

1. Klienci uprawnieni do zwrotów

Zgodnie z prawem dokonać bezpłatnego zwrotu bez informowania Aqua System o powodach (formalnie: odstąpić od umowy) mogą wyłącznie konsumenci oraz jednoosobowe działalności gospodarcze (w ograniczonych przypadkach).

2. Czas na zwrot

Zrezygnować z zakupu można w ciągu 14 dni od otrzymania zamówionego produktu np. odebrania paczki od kuriera lub z paczkomatu (jeśli zamówienie było dostarczone w kilku paczkach, ten czas liczy się od odebrania ostatniej paczki).

3. Adres do odesłania zwrotu

Zwroty prosimy wysyłać na adres:

Showroom Aqua System

ul. Kościuszki 18/22

25-310 Kielce

Do paczki prosimy dołączyć informacje, które pozwolą nam ustalić od kogo ten zwrot otrzymaliśmy oraz czy chcą Państwo otrzymać pieniądze w inny sposób niż dokonana płatność.

4. Komunikacja zwrotu

Dla ułatwienia mogą Państwo przesłać do nas mailowo uzupełniony formularz odstąpienia od umowy na adres sklep@aquasystem.pl lub dołączyć go do przesyłki, przy czym nie muszą go Państwo wykorzystać.

5. Koszty zwrotu

Zwrotu dokonują Państwo na własny koszt, wysyłając go w dogodny dla siebie sposób na adres podany w pkt 3. Nie może to być przesyłka pobraniowa.

6. Przypadki, gdy zwrot nie jest możliwy całościowo lub częściowo

W pewnych przypadkach odstąpienie nie jest możliwe i może to dotyczyć całości lub części zamówienia.

6.1 Usługi

Jeśli wykonaliśmy dla Państwa usługę w całości i zostali Państwo poinformowani, że po jej wykonaniu odstąpienie nie będzie możliwe np. w przypadku montażu urządzeń (podstawa prawna art. 38 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta).

6.2 Filtry i inne produkty zapakowane w zapieczętowany sposób

Ze względów higienicznych oraz zdrowotnych, jeśli otworzą Państwo zapakowane szczelnie (np. zafoliowane, zamknięte hermetycznie) produkty np. filtry do wody, filtry powietrza itp. to ich zwrot nie będzie możliwy. W takim wypadku zwrócimy Państwu pieniądze za samo urządzenie po odjęciu kosztów zakupu nowych filtrów.

6.3 Naprawy

Jeśli zamówią u nas Państwo naprawę lub serwis (konserwację) produktu to po jej wykonaniu nie mogą Państwo odstąpić od umowy.

7. Zwrot pieniędzy

Pieniądze zwrócimy Państwu w takim sposób jak je otrzymaliśmy np. przelejemy je na rachunek karty płatniczej. Zwrotu pieniędzy dokonamy w ciągu 14 dni od otrzymania produktu lub dowodu jego nadania.

8. Zwrot kosztów przesyłki

Zwrócimy Państwu koszt najtańszej przesyłki dostępnej w danym produkcie.

9. Pomniejszenie kwoty zwrotu

Jeżeli zwrócą nam Państwo produkt a okaże się, że wykorzystywali go Państwo w sposób korzystania wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu to obniżymy zwrot o taką kwotę jak utrata wartości.

Formularz odstąpienia od umowy

Używamy plików tekstowych zwanych „cookies” („ciasteczka”), by uczynić naszą stronę łatwiejszą w użytkowaniu. Dowiedz się więcej.

Ustawienia cookies Akceptuje

Ustawienia cookies

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas poruszania się po witrynie. Spośród nich pliki cookie, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i rozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na wygodę przeglądania.