Zwroty i reklamacje
filtryzycia.pl - Warunki zwrotów
Drogi Kliencie,
Na tej stronie znajdziesz niezbędne informacje dotyczące zwrotów, kiedy zwrot nie przysługuje czy terminach.
1. Klienci uprawnieni do zwrotów
Zgodnie z prawem dokonać bezpłatnego zwrotu bez informowania Aqua System o powodach (formalnie: odstąpić od umowy) mogą wyłącznie konsumenci oraz jednoosobowe działalności gospodarcze (w ograniczonych przypadkach).
2. Czas na zwrot
Zrezygnować z zakupu można w ciągu 14 dni od otrzymania zamówionego produktu np. odebrania paczki od kuriera lub z paczkomatu (jeśli zamówienie było dostarczone w kilku paczkach, ten czas liczy się od odebrania ostatniej paczki).
3. Adres do odesłania zwrotu
Zwroty prosimy wysyłać na adres:
Showroom Aqua System
ul. Kościuszki 18/22
25-310 Kielce
Do paczki prosimy dołączyć informacje, które pozwolą nam ustalić od kogo ten zwrot otrzymaliśmy oraz czy chcą Państwo otrzymać pieniądze w inny sposób niż dokonana płatność.
4. Komunikacja zwrotu
Dla ułatwienia mogą Państwo przesłać do nas mailowo uzupełniony formularz odstąpienia od umowy na adres sklep@aquasystem.pl lub dołączyć go do przesyłki, przy czym nie muszą go Państwo wykorzystać.
5. Koszty zwrotu
Zwrotu dokonują Państwo na własny koszt, wysyłając go w dogodny dla siebie sposób na adres podany w pkt 3. Nie może to być przesyłka pobraniowa.
6. Przypadki, gdy zwrot nie jest możliwy całościowo lub częściowo
W pewnych przypadkach odstąpienie nie jest możliwe i może to dotyczyć całości lub części zamówienia.
6.1 Usługi
Jeśli wykonaliśmy dla Państwa usługę w całości i zostali Państwo poinformowani, że po jej wykonaniu odstąpienie nie będzie możliwe np. w przypadku montażu urządzeń (podstawa prawna art. 38 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta).
6.2 Filtry i inne produkty zapakowane w zapieczętowany sposób
Ze względów higienicznych oraz zdrowotnych, jeśli otworzą Państwo zapakowane szczelnie (np. zafoliowane, zamknięte hermetycznie) produkty np. filtry do wody, filtry powietrza itp. to ich zwrot nie będzie możliwy. W takim wypadku zwrócimy Państwu pieniądze za samo urządzenie po odjęciu kosztów zakupu nowych filtrów.
6.3 Naprawy
Jeśli zamówią u nas Państwo naprawę lub serwis (konserwację) produktu to po jej wykonaniu nie mogą Państwo odstąpić od umowy.
7. Zwrot pieniędzy
Pieniądze zwrócimy Państwu w takim sposób jak je otrzymaliśmy np. przelejemy je na rachunek karty płatniczej. Zwrotu pieniędzy dokonamy w ciągu 14 dni od otrzymania produktu lub dowodu jego nadania.
8. Zwrot kosztów przesyłki
Zwrócimy Państwu koszt najtańszej przesyłki dostępnej w danym produkcie.
9. Pomniejszenie kwoty zwrotu
Jeżeli zwrócą nam Państwo produkt a okaże się, że wykorzystywali go Państwo w sposób korzystania wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu to obniżymy zwrot o taką kwotę jak utrata wartości.