Polityka prywatności
Polityka Prywatności sklepu internetowego filtryzycia.pl
1. Wprowadzenie
Przy pomocy niniejszej Polityki chcemy przekazać Państwu informacje dotyczące Państwa danych osobowych, w tym celu ich wykorzystania oraz o przysługujących Państwu prawach. Szczegółowe informacje są podane w ramach celów, do których wykorzystujemy Państwa dane.
2. Administrator
Administratorem (podmiotem decydującym o wykorzystaniu danych osobowych) jest przedsiębiorca Kamil Kamiński, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Kamil Kamiński, ul. Wapiennikowa 39G, 25-105 Kielce, NIP 6572500273.
3. Kontakt z administratorem ws. RODO (danych osobowych)
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można się w każdej chwili skontaktować pisząc na adres e-mail sklep@aquasystem.pl lub wysyłając list pod adres:
PPHU Kamil Kamiński
ul. Wapiennikowa 39G
25-105 Kielce
4. Szczegółowe informacje w odniesieniu do celów przetwarzania
4.1. Konto w sklepie Filtry Życia
4.1.1. Podstawy i cele
● Założenie i obsługa konta w ramach sklepu internetowego Filtry Życia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i wykonania umowy).
● Prowadzenie analiz statystycznych i monitorowania Państwa aktywności na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora polegający na analizie statystyk i Państwa aktywności w celu optymalizacji świadczonych usług).
● Polepszenie działania sklepu internetowego Filtry Życia, w tym do wykrywania i naprawiania błędów na podstawie art. 6 ust. 1 lit. RODO (prawnie uzasadniony interes administratora, polegający na dbaniu o rozwój sklepu internetowego).
4.1.2. Czas przechowywania danych
Przez cały czas posiadania aktywnego konta oraz 1 rok od jego usunięcia (nie dotyczy danych dotyczących zamówień, w tym przypadku szczegółowe informacje znajdują się w pkt. 4.2).
4.2. Zamówienia
4.2.1. Podstawy i cele
● Obsługa zamówień składanych przez Państwa w ramach sklepu internetowego Filtry Życia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i wykonania umowy).
● Realizacja obowiązków ustawowych wynikających z przepisów podatkowych i rachunkowych na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO (niezbędność przetwarzania do wykonania obowiązku prawnego).
4.2.2. Czas przechowywania danych
6 lata od daty dostarczenia zamówienia, liczone indywidualnie dla każdego zamówienia.
4.3. Marketing (SMS-y, maile)
4.3.1. Podstawy i cele
Wysyłanie maili lub SMS-ów marketingowych prowadzimy na podstawie:
• Ogólnie – art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora, polegający na ochronie praw administratora)
• W przypadku SMS-ów – art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j.: Dz.U. z 2016 poz. 1489 ze zm.)
• W przypadku maili – art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j.: Dz.U. z 2017 poz. 1219 ze zm.)
W przypadku marketingu mają Państwo prawo wyrazić sprzeciw oraz odwołać zgodę na przesyłanie materiałów danym kanałem.
4.3.2. Czas przechowywania danych
Do jednego roku od wyrażenia sprzeciwu względem przetwarzania
4.4. Korespondencja (maile, formularz kontaktowy, reklamacje)
4.4.1. Podstawy i cele
● Obsługa korespondencji, w tym reklamacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora, polegający na zarządzaniu korespondencją). Dotyczy to całościowej obsługi korespondencji w tym zgłoszeń reklamacyjnych.
● Realizacja obowiązków ustawowych wynikających z przepisów o rachunkowości w zakresie reklamacji art. 6 ust.1 lit. c RODO (niezbędność przetwarzania do wykonania obowiązku prawnego).
4.4.2. Czas przechowywania danych
• 1 rok od rozliczenia reklamacji
• 3 lata w przypadku innej korespondencji, licząc od dnia ostatniej komunikacji
5. Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być przekazane:
● Podmiotom które świadczą usługi z zakresu IT – wynajem serwerów, dostawa rozwiązań, aplikacji webowych itp.;
● podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych;
● podmiotom udzielającym wsparcia administratorowi na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia;
● podmiotom, które świadczą administratorowi usługi doradcze, konsultacyjne, audytowe, pomoc prawną, księgową itp.;
● podmiotom, które świadczą administratorowi usługi archiwizacji dokumentów;
● podmiotom, które prowadzą działalność pocztową lub kurierską;
● operatorowi płatności – w przypadku płatności za pomocą bramki płatności – dotyczy to użycia takich metod jak Blik, karty płatnicze, płatność pay-by-link itp. Aktualnie operatorem jest Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000412357, numer NIP: 7773061579, numer REGON: 300878437, www: https://tpay.com, adres kontaktowy e-mail: kontakt@tpay.com.
6. Mają Państwo prawo do:
• dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;
• sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
• ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
• usunięcia danych osobowych;
• sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – jeżeli korzystamy z prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
• przenoszenia danych osobowych (w przypadkach przewidzianych przez prawo);
• wycofania zgody – jeśli dane Przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody;
• wniesienia skargi do organu nadzorczego – na terenie Polski jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)
7. Czy podanie danych jest konieczne?
Tak, podanie przez Państwa danych osobowych jest niezbędne do realizacji zamówienia, założenia konta, wysyłania zamówionych treści marketingowych czy obsługi korespondencji.
W przypadku chęci uzyskania faktury podanie danych jest konieczne do jej wystawienia i wynika z przepisów prawa.